מזל תאומים
חייהם של גרוש חסר מזל באהבה ורווק שאוהב ליהנות מתהפכים כאשר הם מקבלים לחסותם תאומים בני שש, בזמן שהם על סף ההזדמנות העסקית הגדולה של חייהם.
חייהם של שני חברים טובים - גרוש חסר מזל באהבה (רובין ויליאמס) ורווק שאוהב לבלות (ג'ון טרבולטה) - משתנים מהקצה לקצה כשעליהם לטפל בזוג תאומים בני שש, דווקא כשהם על סף העסקה הגדולה ביותר בחייהם. הרווקים חסרי הניסיון מתקשים לטפל בזוג התאומים (אלה בלו טרבולטה וקונר רייבורן), ומתגלגלים ממשבר אחד למשנהו, עד להבנה חדשה של מה חשוב באמת בחיים.