יוצא יחידת ״אריות הים״ קשוח במיוחד מסכים לטפל במשפחה של מדען, אבל מגלה שמחיתולים ועד הצבת גבולות לילדים, זאת המשימה הקשה ביותר שלו עד כה.
הסגן שיין וולף (וין דיזל) הוא יוצא יחידת ״אריות הים״ קשוח במיוחד שניהל מבצעים צבאיים בכל פינה בכדור הארץ. עכשיו המבחן האולטימטיבי מגיע כשהוא מקבל פקודה להגן על חזית הבית... בית מלא בחמישה ילדים סוררים. אבל אפילו כשהוא עובר מנשקים לחיתולים ומיצים, זו לא רק עבודת שמרטפות - זו הרפתקה.