תכנים של ESPN בחינם
הסיפור הדרמטי של האופן שבו האחים הקובנים, ליבן ואורלנדו "אל דוקה" הרננדז, ברחו בצורה מסוכנת ממולדתם קובה לטובת ליגת הבייסבול בארה"ב, והנסיבות המרתקות שאיחדו אותם שנים מאוחר יותר.
ליגת הבייסבול עברה מהפך על ידי הזרם של שחקנים קובניים כמו ארולדיס צ'פמן, יאסיאל פויג וחוסה אברו. אבל אנו חייבים תודה מיוחדת לשני אחים למחצה, שאומץ לבם לפני שני עשורים סלל את הדרך. "אחים בגלות" מספר את סיפורם המדהים של ליבן ואורלנדו "אל דוקה" הרננדז, שסיכנו את חייהם כדי לצאת מהאי. ליבן עזב ראשון, בהתבסס על מעמדו בתור הפוטנציאל הצעיר הכי לוהט בקובה, הוא ערק דרך מקסיקו וחתם בפלורידה מרלינס, עבורם הוא הפך לאחד ה-MVP הצעירים ביותר של ה-World Series בהיסטוריה ב-1997. אורלנדו נשאר מאחור ונאסר עליו לשחק בייסבול מקצועני בקובה לכל החיים בגלל שנחשד שעזר לליבאן לברוח. ואז, בחג המולד 1997, אורלנדו המתוסכל והמוטרד עזב את קובה בסירה קטנה. הוא נתקע על אי בודד במשך ימים לפני שנאסף על ידי משמר החופים האמריקאי. פחות משנה לאחר מכן, "אל דוקה" עזר לניו יורק יאנקיז לזכות באליפות, והשלים מסע בלתי סביר ביותר עבור שני אחים למחצה שרכבו לחופש ולניצחון.