קומדיה, אנימציה
יום פוגש את לילה, זר בעל מצבי רוח עגומים. אך החשדות במהרה הופכות לסקרנות והם שמחים למצוא את ההנאות שבחברות המתרקמת ביניהם.
כשיום, בחור שמשי, פוגש בזר בעל מצבי רוח עגומים ששמו לילה, הניצוצות עפים! החברות ביניהם מתחילה ברגל שמאל כאשר יום ולילה מבוהלים וחושדים זה בזה. אך כאשר כל אחד מגלה את התכונות הייחודיות של האחר, ושניהם מבינים שכל אחד מהם מציע מבט אחר על אותו העולם, החברות עוזרת לשניהם לקבל נקודת מבט חדשה.