India's Wild Leopards
עקבו אחרי הצלם סנדש קדור לכמה מהאזורים המבודדים ביותר של הודו, במשימתו לגלות את חייהם הסודיים של הנמרים של הודו.
הודו היא ביתם של אומני התגנבות המסתובבים בג'ונגלים העמוקים ביותר ובהרים הגבוהים. טיילו ללדאק שבתוככי הרי ההימלאיה בחיפוש אחר נמרי שלג - רוח הרפאים של ההרים - וצאו אל ממלכתם של הקטן מבין החתולים הגדולים - הנמר הערפילי - בתוך הג'ונגלים של צפון־מזרח הודו. צלם חיות הבר סנדש קדור יוצא במשימה לחשוף את חייהם החשאיים.