הגיבורים של ארוכה הדרך הביתה
בואו לחקור את סיפורי החיים האמיתיים של הגברים והנשים שהיוו השראה ל"ארוכה הדרך הביתה" כשהם מתמודדים עם האתגרים של בניית חייהם מחדש. עם קטעים שצולמו על ידי מרתה ראדץ, מחברת הספר שעליו מבוססת הסדרה, אנו עוקבים אחר החיילים ומשפחותיהם בזמן שהם מעבדים את אירועי יום ראשון השחור, בונים מחדש את חייהם ומכבדים את אלה שלא הגיעו הביתה.
במשך יותר מעשור, כתבת המלחמה מרתה ראדץ עקבה אחר פיתולי המסע הביתה מהלחימה של חיילי ה-2-5 Cav. מהפגישה הראשונה בעיראק, למשפחות בבית ועד למפגשים האחרונים, מרתה לוקחת אותנו לתוך האתגרים שהם התמודדו איתם, הקשרים שהם רקמו והתקוות שהם חלקו.