אהבה + מלחמה
הצלמת זוכת פרס הפוליצר לינזי אדריו נקרעת בין עבודה כצלמת מלחמה ובין הדרישות של האימהות.
הצלמת זוכת פרס הפוליצר לינזי אדריו מסכנת את חייה בעולם הצילום באזורי סכסוך שנשלט על ידי גברים, ומצלמת את המציאות של מלחמות. אבל כל משימה משמעה להיכנס למצב מסוכן ולהשאיר מאחור את בעלה ואת שני בניה הצעירים. מאחורי המצלמה, אדריו נקרעת בין המחויבות שלה לעבודת העיתונות החיונית ובין הדרישות החזקות והמתחרות של האימהות.