מוזיקה, אנימציה
הטייסים הצעירים פיפ ופרדי משירות הובלת הקטנטנים הכי אוהבים להביא תינוקות מתוקים של בעלי חיים למשפחות שלהם - אבל מה קורה לאחר המסירה?
הטייסים הצעירים פיפ ופרדי משירות הובלת הקטנטנים הכי אוהבים להביא תינוקות מתוקים של בעלי חיים למשפחות שלהם - אבל מה קורה לאחר המסירה? בסדרה של עשרה קטעים של שתי דקות, פיפ ופרדי מזמינים כמה מן תינוקות האהובים עליהם כדי לראות מה שלומם ולשיר להם שיר מיוחד!