מירה האמיצה ובעלת התושיה, היא הבלשית המלכותית החדשה של ג'לפור, ממלכה בהשפעת הודו. היא מטיילת ברחבי הממלכה ועוזרת לאנשי מלוכה ותושבים כאחד.
כבלשית המלכותיית החדשה בארץ ג'לפור בעלת ההשראה ההודית, מירה האמיצה ובעלת התושייה מסיירת ברחבי הממלכה ועוזרת לבני מלוכה ואזרחים כאחד! בעזרת חברה, פרינס ניל, בת דודתה פרייה והעוזרות שלה, הנמיות מיקו וצ'יקו, מירה משתמשת במשקפת הייחודית שלה כדי לחקור כל מקרה שנקרה על דרכה!