כוח-פי.ג'יי
ילדים בעלי כוח-על של חיות. גרג הופך לגקו, אמאיה הופכת לינשופונת, וקונור הופך לילד חתול! החליפה שלהם אולי נראית כמו פיג'מה, אבל הם כוח פי.ג'יי!
הצטרפו אל קונור, אמאיה וגרג שיוצאים להרפתקאות גיבורי-העל שלהם כדי להציל את המצב מנבלי הלילה. בעזרת כוחות-על של חיות, גרג הופך לגקו, אמאיה הופכת לינשופונת, וקונור הופך לילד חתול! החליפה שלהם אולי נראית כמו פיג'מה, אבל הם כוח פי.ג'יי! זהירות, נבלי הלילה, כוח פי.ג'יי מגיע!