Flooded Tombs of the Nile
ארכיאולוגים צוללים לתוך פירמידה מוצפת ליד הנילוס, בחיפוש אחר קברו של מלך שעשוי לחשוף רמזים על ממלכת כוש העתיקה.
ארכיאולוגים וצוות צוללנים נכנסים לפירמידה המוצפת של נסטסן, המלך הכושי האחרון שנקבר בבית הקברות המלכותי של נורי. המטרה שלהם היא החדר האחרון, שבו שוכן סלע גדול ומלבני באמצע החדר - מטרים מתחת למים ולכאורה לא נגעו בו. כשהוא צולל עם צינורות אוויר ומסתכן בקריסת המבנה, הצוות חושף רמזים חדשים על הממלכה הכושית המסתורית ששלטה במצרים במשך כמעט מאה שנה.