הקבר האבוד של אלכסנדר הגדול
הארכיאולוגית פפי פאפאקוסטה יוצאת למשימה כדי למצוא את קברו האבוד של אלכסנדר הגדול. בחפירה במרכז אלכסנדריה, העיר שהקים אלכסנדר לפני 2,300 שנה, היא מגלה פסל שיש נדיר של אלכסנדר, יחד עם אוצרות יווניים ומנהרות סודיות. אבל התגלית הגדולה ביותר של פפי היא כה יוצאת דופן, עד שאפילו היא לא ציפתה לה.