גיבורים נצחיים: אינדיאנה ג'ונס והריסון פורד
מההתחלה הצנועה כשחקן משנה בטלוויזיה, עד כיכובו במותג סרטי פעולה שהגדיר עידן שלם והלאה לתפקידים מופנמים יותר שבאו לאחר מכן, סרט תיעודי חדש זה בוחן את הקריירה האגדית של הריסון פורד. עקבו אחר הצעדים פורצי הדרך שלו במהלך השנים, והדרכים, עם הקולנוענים והשחקנים שיצרו את "אינדיאנה ג'ונס" וחזו בהיסטוריה קולנועית בהיווצרותה.
מההתחלה הצנועה כשחקן משנה בטלוויזיה, עד כיכובו במותג סרטי פעולה שהגדיר עידן שלם והלאה לתפקידים מופנמים יותר שבאו לאחר מכן, סרט תיעודי חדש זה בוחן את הקריירה האגדית של הריסון פורד. עקבו אחר הצעדים פורצי הדרך שלו במהלך השנים, והדרכים, עם הקולנוענים והשחקנים שיצרו את "אינדיאנה ג'ונס" וחזו בהיסטוריה קולנועית בהיווצרותה. הצצה זו אל מאחורי הקלעים מאירה באור חדש ונדיר אגדה של ממש.