אוצר לאומי: ספר הסודות
כדי להוכיח את חפותו של אחד מאבותיו ולמצוא את עיר הזהב האבודה, בן גייטס וצוותו יוצאים להשיג ספר מסתורי ושמור מאוד שמכיל סודות מהעבר. אלא שהדרך היחידה להשיג את הספר היא לחטוף את הנשיא.