אנקאנטו – שרים ביחד
שירו יחד עם כל השירים ב־Encanto של אולפני האנימציה של וולט דיסני. גרסת הסרט כדי לשיר יחד כוללת מילים על המסך כשאתם צופים בקטעים המוזיקליים האהובים עליכם, כולל "מדריגל משפחתי", "לחץ על פני השטח", "אנחנו לא מדברים על ברונו", "דוס אורוגיטס" ועוד! Encanto כולל שירים מקוריים מאת לין-מנואל מירנדה, בעוד שג'רמיין פרנקו הלחינה את הפסקול המקורי.