אנדי
רגע לפני שאנדי מגיעה לגיל 13, אחותה הגדולה והפרועה, בקס, חוזרת הביתה עם הפתעה ענקית שעלולה להפוך לה את כל החיים.
רגע לפני שאנדי מגיעה לגיל 13, היא מוכנה למרוד יחד עם שני החברים הקרובים שלה, באפי וסיירוס. אבל המסע של אנדי מסתבך עם הגעתה של אחותה הגדולה והפרועה, בקס. כשהיא הייתה נערה מתבגרת, בקס הייתה ידועה כמורדת. עכשיו בקס מגיעה פעם בשנה-שנתיים, ואז היא ואנדי בדרך כלל נהנות מהרפתקאות יחד, לפני שבקס שוב עוזבת. אבל הפעם, בקס מתכוונת להישאר, והיא מוכנה להתאפס על החיים שלה. למרבה הצער, זה אומר שהחיים של אנדי מתפרקים.