שלושת המוסקטרים יוצאים לקרב, מעטים מול רבים, בניסיון להביס יועץ מלכותי מרושע ושליחה פתיינית, הזוממים להדיח את מלך צרפת - כשהם נלחמים נגד הזמן ונגד אויבים הרבים!
הרפתקה קומית עתירת כוכבים שהדהימה את הצופים בכל העולם! סיפורם מלא האקשן של שלושה נושאי חרב מיומנים ונאמנים (צ'רלי שין, קיפר סתרלנד, אוליבר פלאט), אליהם מצטרף צעיר נלהב (כריס או'דונל), כדי להגן על מלך צרפת. יחד, הארבעה נלחמים מעטים מול רבים, בניסיון להביס יועץ מלכותי מרושע (טים קארי) ושליחה פתיינית (רבקה דה מורניי), הזוממים להדיח את מלך צרפת מכיסאו - כשהם נלחמים נגד הזמן ונגד אויבים רבים! אתם תריעו בקול רם כשהמוסקטרים הנלהבים יתמודדו עם סכנות, כיף והרפתקאות על כל צעד ושעל - ויוכיחו שהם הלוחמים הטובים ביותר שחיו אי פעם! מכיל תצוגות של טבק.