The Story of Robin Hood And His Merrie Men
אחרי שמלך ריצ'רד לב ארי עוזב את אנגליה כדי להוביל את מסע הצלב לארץ הקודש, הנסיך ג'ון, אחיו הבוגדני, רוקם מזימה כדי לתפוס את מושכות השלטון.
הסיפור המלהיב על המורד האנגלי המפורסם, שנוא העשירים וגיבור העניים, גדוש בקסם של אומנות הסיפור של דיסני. אחרי שמלך ריצ'רד לב ארי עוזב את אנגליה כדי להוביל את מסע הצלב לארץ הקודש, הנסיך ג'ון, אחיו הבוגדני, רוקם מזימה כדי לתפוס את מושכות השלטון. המשפחה תהנה ללוות את רובין, הנזיר טאק, ליטל ג'ון, והעלמה מריאן בקלאסיקת ההרפתקאות הזאת השופעת אבירות, רומנטיקה והרפתקאות!