זומבים: סדרת האנימציה
זד ואדיסון חוזרים לשנת התיכון האחרונה שלהם עם כל החברים שלהם בהרפתקה גדולה שמלאה במוזיקה, מפלצות וכיף מוזיקלי!
התכוננו לכיף מוזיקלי ולחברים חדשים כשנעקוב אחר חיי היום-יום של זד, אדיסון וכל צוות סיברוק. בעזרת טכנולוגיית עיוות הזמן של א-ספן, זד ואדיסון מתחילים את שנת הלימודים האחרונה שלהם מחדש כדי שיוכלו לחזור עליה עם כל החברים שלהם! וזאת תהיה השנה האחרונה הכי טובה שיש, כשחברי הצוות יבלו יחד, יכייפו ויעשו הכול, מלהציל את העיירה ועד להציל את המשקה האהוב עליהם בקפטריה. בסיברוק, אפילו יום רגיל בתיכון יכול להפוך להרפתקה פרועה ומגוחכת.