זו השנה האחרונה של זד ואדיסון בסיברוק, שנהייתה מקום מפלט למפלצות ובני אדם. זד מנסה להשיג מלגת פוטבול כדי להיות הזומבי הראשון בקולג', ואדיסון מארגנת תחרות עידוד בינלאומית. כאשר פולשים מהחלל החיצון מגיעים להתחרות בתחרות העידוד, סיברוק מתחילה לחשוד שהם מעוניינים ביותר מאשר תחרות ידידותית.
זו השנה האחרונה של זד ואדיסון בסיברוק, והמצב טוב מתמיד. העיר סוף סוף קיבלה את המפלצות כחלק ממנה ונהייתה מקום מפלט למפלצות ובני אדם. זד על סף השגת מלגת פוטבול כדי להיות הזומבי הראשון בקולג' (והוא מתרגש להצטרף לאדיסון, שכבר התקבלה), אדיסון מתרגשת לחנוך את "היכל העידוד" החדש של העיר, כשהיא מזמינה קבוצות עידוד מכל העולם להתחרות ב"תחרות עידוד בינלאומית". אבל העיר נכנסת להלם כשקבוצה חדשה של זרים מהחלל החיצון, חייזרים, באה להתחרות בתחרות העידוד. אמנם הם מאפשרים לחייזרים להישאר לתחרות בחוסר רצון, אך המפלצות ובני האדם בסיברוק מתחילים לחשוד כשהם מגלים שייתכן שהחייזרים מעוניינים ביותר מאשר תחרות ידידותית. קטעי אורות מהבהבים או דפוסים עשויים להשפיע על צופים בעלי רגישות לאור.