הפיצוץ באוקלהומה סיטי: יום אחד באמריקה
תיאור מרתק ויוצא דופן של מתקפת הטרור מבית הקטלנית ביותר בתולדות ארה"ב, שמסופרת אך רק על ידי אלו שחוו אותה.
ב-19 באפריל, 1995, התרחש פיגוע הטרור מבית הקטלני ביותר בתולדות אמריקה. 30 שנה לאחר מכן, הסדרה הזו מספרת את הסיפור של אותו היום, אך ורק מפיהם של אלו שחוו אותו: תושבי אוקלהומה. לאורך שלושה פרקים, סיפורי הישרדות וכאב לב מדהימים נחשפים לצד החיפוש אחר צדק ברחבי האומה.