הקרנפים האחרונים: תקווה חדשה
רק שני קרנפים רחבי שפה צפוניים נותרו בעולם וצוות של מדענים ממהר להציל אותם מהכחדה בסרט שכולו תקווה.
הצלמת אמי ויטאלה עוקבת אחר מאמץ עולמי להציל מהכחדה את הקרנף רחב השפה הצפוני. נותרו רק שתי נקבות וצוות של מדענים ממהר לפתח פונדקאות קרנפים ראשונה בעולם. גורלו של המין מופקד כעת בידיהם של חברי צוות המסורים להצלתו בסרט שכולו תקווה.