Saving Giraffes: The Long Journey Home
קהילות יריבות לשעבר בעמק הביקוע של קניה מאחדות כוחות כדי להציל עדר ג'ירפות נדיר שנותר לכוד בעקבות מבול חסר תקדים.
הג'ירפות של עמק הביקוע של קניה כמעט ונעלמו – אוכלוסייתן נמחקה בעקבות ציד בלתי חוקי ומלחמה. לאחר עשור של סכסוך, הקהילה מנסה להשיב את הג'ירפות, החל מעדר של שמונה חיות. עם זאת, שיטפונות גורמות למבול עצום, והעדר נותר לכוד. צוות וטרינרים, מנהיגי קהילה ואנשי שימור צריכים לערוך מבצע הצלה מסוכן לפני שיהיה מאוחר מדי.