הגיבן מנוטרדאם 2: סוד הפעמון
קווזימודו, האחראי על צלצול הפעמונים בנוטרדאם, נשבה בקסמיה של מדלן היפהפייה, העוזרת של הקוסם. אבל קווזי מגלה שהקוסם זומם לגנוב את הפעמונים האהובים עליו בו ומכריח את מדלן לסייע לו בעל כורחה. קווזי מקשיב לליבו ומגלה שגם הוא חייב להביט מעבר למראה החיצוני כדי שיוכל למצוא אהבת אמת.
קווזימודו, המגן הנאמן של הפעמונים האהובים של נוטרדאם, מצלצל בהם כעת בעזרת אסמרלדה חברתו הטובה, וזפיר, הילד הקטן של פיבוס. הוא עוצר עם זפיר בקרקס נודד בבעלותו של הקוסם המרושע סארוש, ונשבה בקסמיה של מדלן, העוזרת היפה של סארוש. אולם סארוש החמדן זומם לגנוב את הפעמון המפורסם ביותר של הקתדרלה ומכריח את מדלן לסייע לו בעל כורחה. קווזי שואב עידוד מעצותיהם המגוחכות של חבריו הגרגוילים, ומחליט להקשיב לליבו. הוא מגלה שגם הוא חייב להביט מעבר למראה החיצוני כדי שיוכל למצוא אהבה אמיתית.