אחד הסרטים המצוירים עטורי השבחים והאהובים בכל הזמנים עומד לכבוש את לבכם. עקבו אחר הרפתקאותיה של בל , צעירה מבריקה שמוצאת את עצמה בטירתו של נסיך שהפך לחיה מסתורית.
אחד הסרטים המצוירים עטורי השבחים והאהובים בכל הזמנים עומד לכבוש את לבכם. עקבו אחר הרפתקאותיה של בל, צעירה מבריקה שמוצאת את עצמה בטירתו של נסיך שהפך לחיה מסתורית. בעזרת צוות עובדי הטירה המכושפת, בל לומדת עד מהרה את הלקח החשוב ביותר, שהיופי בא מבפנים. תנו למוזיקה הבלתי נשכחת ולדמויות המרגשות לכשף אתכם כפי שלא עשו מעולם.