צלילי המוסיקה
המחזמר של רודג'רס והמרשטיין היווה השראה לסיפור הזה על האומנת שכבשה את לבה של משפחת פון טראפ ושאומץ ליבה הוביל אותם אל מעבר להרי האלפים במנוסתם לחופש ב-1938.