פעולה והרפתקאות, מדע בדיוני
בעוד מלחמות המשובטים מתנהלות ברחבי הגלקסיה, אנאקין סקייווקר והפדוואן החדשה שלו אסוקה טאנו צוללים למשימה מסוכנת להצלת בנו החטוף של אדון הפשע ג'אבה ההאט.
בעוד מלחמות המשובטים מתנהלות ברחבי הגלקסיה, אנאקין סקייווקר והפדוואן החדשה שלו אסוקה טאנו צוללים למשימה מסוכנת להצלת בנו החטוף של אדון הפשע ג'אבה דה האט. הרוזן דוקו העריק נחוש להכשיל אותם ושולח לביצוע המשימה את המתנקש אסאג' ונטרס. כולל אזכורי טבק.