ערפדינה
לאחר שעברה מטרנסילבניה לפנסילבניה, ערפדינה לומדת להכיר חברים חדשים בבית ספר חדש וחווה כל מה שיש לעולם האנושי להציע.
ערפדינה היא הילדה החדשה בעיר! לאחר שעברו מטרנסילבניה לפנסילבניה, ערפדינה ומשפחתה מתרגלים לחיים כערפדים בעיר. ערפדינה עוזרת להוריה לנהל הצימר המצמרר לשדים ולגובלינים, לומדת להכיר חברים חדשים בבית ספר חדש וחווה כל מה שיש לעולם האנושי להציע. בעוד שאולי קל יותר להשתלב, ערפדינה יודעת שחשוב להיות אתה עצמך ולהתבלט!