הפארקים הלאומיים של אמריקה
בואו לחגוג את יום ההולדת המאה ל"רעיון הכי טוב של אמריקה". באירוע המובחר ויקר הערך הזה תראו צילומים יפהפיים ותרגישו שאתם נמצאים שם בשמונה מהפארקים הלאומיים האהובים ביותר באמריקה – כולל ילוסטון, יוסמיטי, גרנד קניון ואוורגליידס – אנחנו נספק לכם מסע מעורר השראה בנופים עוצרי הנשימה ביותר וצפייה בבעלי החיים המלכותיים ביותר בעולם.