כימיה טובה: מאחורי הקלעים של אלמנטלי
ב"כימיה טובה: מאחורי הקלעים של אלמנטלי", פיטר סוהן לוקח את הצופים למסע אישי אל שורשי ההשראה לסרט. במאי "אלמנטלי" עוקב אחר מסעם של הוריו מקוריאה לניו יורק, מבקר בלב הברונקס במכולת שהייתה שייכת לאביו, ומסביר את בחירתו בקריירה של אנימטור במקום בעסק המשפחתי.
הבמאי פיטר סוהן לוקח את הצופים למסע הומוריסטי אישי אל שורשי ההשראה לסרט של פיקסאר "אלמנטלי". "כימיה טובה: מאחורי הקלעים של אלמנטלי" עוקב אחר מסעם של הוריו מקוריאה לניו יורק, מציג את חנות המכולת שהייתה שייכת לאביו בלב הברונקס, ומסביר את בחירתו בקריירה של אנימטור על חשבון עבודה בעסק המשפחתי. הסרט התיעודי הוא מבט מענג על ההשפעות המפתיעות שהביאו ליצירת קומדיית ההרפתקאות "אלמנטלי".