Stuck in the Suburbs
בריטאני אארונס היא נערה מתבגרת רגילה, המשועממת מחייה הצפויים בפרוורים. אך כל זה משתנה כאשר היא וזמר הפופ ג'ורדן קייהיל מחליפים טלפונים בטעות.
בריטאני אארונס היא נערה מתבגרת רגילה, המשועממת מחייה הצפויים בפרוורים. אך כל זה משתנה כאשר זמר הפופ ג'ורדן קייהיל מגיע לעיר ומחליף איתה טלפונים בטעות. בריטאני משלבת כוחות עם חברתה הטובה ביותר נטאשה כדי להחזיר לו את הטלפון, ובדרך מגלה שהחיים שג'ורדן מנהל הם לא החיים שהוא רוצה... אלא החיים שחברת התקליטים שלו רוצה עבורו.