משחקי הכרישים
זהו הזמן לתחרות הכרישים האולטימטיבית. האם העמלץ הלבן ינצח בתחרות? או האם איזשהו אנדרדוג ישחה למקום הראשון?
זה הזמן לתחרות הכרישים האולטימטיבית עם הקרבות הכי נהדרים בהיסטוריית האוקיינוסים. בעזרת עשר תחרויות מותחות נוכיח אחת ולתמיד מיהו הכריש המצטיין של הים הפתוח. לעמלץ הלבן יש את הסיכוי הגדול ביותר לנצח, אך האם הוא יכול לגבור על העמלץ הכחול במשחה של מאה מטרים? או האם הוא יכול לקפוץ גבוה יותר מכרישועל? או האם הוא יכול לעמוד בקצב עם תאבונו של הכריש הלווייתני? ואולי איזשהו אנדרדוג ישחה למקום הראשון?