שובו של הכריש הלבן
מספר שיא של כרישים לבנים נודדים לאתר התיירות הפופולרי ביותר בניו אינגלנד, והם צדים בדרכים שלא נראו מעולם.
מספר שיא של כרישים לבנים נודדים לאחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בניו אינגלנד, שם הם צדים בדרכים שלא תועדו מעולם. כדי להבין מדוע הכרישים הגיעו לכאן ומה משמעות הדבר עבור קייפ קוד, צוות מדענים חוקר את התופעה הגוברת הזו כדי לנסות ולשמור על ביטחון הציבור. אך האם הכרישים משנים את המערכת האקולוגית הטבעית, או האם הם משיבים אותה על קנה?