התבגרות, קומדיה
לאחר שמסיבת פיג'מות והפנוטים משתבשת, שתי חברות הכי טובות – וגם אחות חורגת לעתיד – מתעוררות ללא שום זיכרונות לגבי ליל אמש, ועליהן להתחקות אחר צעדיהן כדי למצוא את כלת יום ההולדת הנעדרת.
הסרט "מסיבת הפיג'מות יוצאת משליטה" מתאר את האירועים הקורעים מצחוק שמתרחשים בעקבות מסיבת פיג'מות והפנוטים שהשתבשה. החברות הכי טובות מייגן ופייג' – יחד עם האחות החורגת לעתיד ורוניקה – מתעוררות ללא שום זיכרונות לגבי ליל אמש. כעת עליהן להתחקות אחר צעדיהן כדי למצוא את אנה מריה, כלת יום ההולדת הנעדרת... ולהסביר מדוע יש להקת ברווזונים באמבטיה, מה קרה לגבות של מייגן, ומדוע היא לובשת את הקפוצ'ון השחור המפורסם של ג'ייק רמירז החתיך והבלתי ניתן להשגה.