אומנות הסקי
לאחר שהבין איך להתלבש, גופי יוצא אל הגבעות להדגים את אומנות הסקי. ברצף של הרפתקאות כושלות ומצחיקות, גופי מדגים איך מבצעים פניות, גלישת סקי לאחור ואפילו קפיצת סקי.