הסופה הקטנה
מיני מאוס רוצה שמיקי ינקה את הגינה שלה. כשמיקי עובד על זה, סופה קטנה מציקה לו ומקלקלת את ניסיונותיו לנקות את העלים הנושרים.
מיקי מאוס רוצה ליהנות מהעוגה שמיני אפתה הרגע, אבל היא רוצה שמיקי ינקה את הגינה שלה. כשמיקי עובד על זה, סופה קטנה מציקה לו ומקלקלת את ניסיונותיו לנקות את העלים הנושרים. בסופו של דבר, מיקי מצליח להבריח את הסופה הקטנה, אבל היא חוזרת עם אימא שלה, שהורסת לחלוטין את העבודה של מיקי.