האזור הבטוח
האזור הבטוח" של דיסני הוא דרמה בהשראת סיפורו המעצים של ריי מ'לאת'בי מאוניברסיטת קלמנסון, צעיר שמתמודד עם סדרת חוויות מאתגרות ושמסירותו ונחישותו מסייעות לו לנצח בתקופות חוזרות ונשנות. בעזרת חברי קבוצתו וקהילת קלמסון, הוא מצליח על המגרש ובאותה עת גם מטפל בפחמר, אחיו בן ה-11.