ג'מייקה מתחת לאפס
מבוסס על סיפור אמיתי. סאגה קומית על ארבעה ספורטאים מג'מייקה שהולכים עד הסוף ומתחרים במרוץ מזחלות שלג באולימפיאדת החורף.
מבוסס על סיפור אמיתי. סאגה קומית על ארבעה ספורטאים מג'מייקה שהולכים עד הסוף ומתחרים במרוץ מזחלות שלג באולימפיאדת החורף. מצוידים במשאבים מועטים וחסרי ניסיון בספורט חורפי, חברי הרביעיה הטרופית ניצבים בפני משימה קשה, ומחליקים על קרח דק בדרך לזכיה במדליית הזהב בקלגארי, קנדה. ארבעה הג'מייקנים לא מניחים לאיש לעמוד בדרכם, ומגייסים לעזרה אלוף גלישה אמריקני לשעבר, חבוט ומרוט, בשם אירב. אירב חוזר בעל כורחו אל ענף הספורט שלמד לשנוא, לאמן קבוצת טירונים גמורים. אבל לאחר שקיבל עליו את המשימה, אירב נחוש בדעתו להפוך אותם לאלופים ולשקם את הקריירה הכושלת שלו. הגיבורים יוצאים לדרך חתחתים מלאה גאווה, נחישות וכבוד. גולשי המזחלות מגשימים את חלומם הבלתי אפשרי.