Miracle in Lane 2
בן 12 אמיץ מסרב לתת לאתגר פיזי לעמוד בדרכו בזמן שהוא מתכונן למירוץ האליפות שלהמכוניות הבלתי ממונעות.
ג'סטין יודר הוא ילד בן 12 שובב ואמיץ שמסרב לתת לאתגר פיזי להביס אותו. בזמן שהוא מתכונן למירוץ אליפות המכוניות הבלתי ממונעות הלאומית, רצונו הנחוש לזכות בגביע מוביל אותו לגלות שהתמדה היא שהופכת אדם למנצח.