ליין במהירות גבוהה
חייה המסודרים של ליין ריד, נערה שאפתנית בת 12, מתהפכים כשהיא מוצאת רכב מדבר מתוחכם בשם ״וין״ בתוך צריף נטוש.
חייה המסודרים של ליין ריד, נערה שאפתנית בת 12, מתהפכים כשהיא מוצאת רכב מדבר בשם ״וין״ בתוך צריף נטוש. ליין יוצאת להרפתקה עם זורה, שכנתה יוצאת הדופן, במהלכה הן נתקלות בפושעים, סוכנים סמויים ועוד הפתעות, כדי לפתור את התעלומה המסתתרת מאחורי יצירתו של וין.