התבגרות, פנטזיה
נורי וחברתה הטובה ריינה נכנסות לאקדמיה של סייג' ללימודי קסמים, שם הקסם הבלתי יציב של נורי מוביל אותה לשיעור עבור בעלי קסם הפוך, הידוע גם בשם ק.ב.נ (קסם בלתי נשלט).
נורי בת ה-13 וחברתה הטובה ריינה מתחילות ללמוד בבית הספר סייג' ללימודי קסמים, שם הקסם הבלתי יציב של נורי מוביל אותה לשיעור עבור בעלי קסם הפוך, הידוע גם בשם קב"נ (קסם בלתי נשלט). בעוד שרבים מאמינים שהכוחות הייחודיים של הקב"נים הופכים אותם למטרה לקסם צללים מסוכן ורע, נורי וחבריה לכיתה יוצאים להוכיח שקסם הפוך עדיף על קסם סטנדרטי!