תאומות מכושפות
סדרת הספרים הקסומה שהפכה לרב-מכר מתעוררת לחיים בסרט המקורי של ערוץ דיסני תאומות מכושפות.
סדרת הספרים הקסומה שהפכה לרב-מכר מתעוררת לחיים בסרט המקורי של ערוץ דיסני TWITCHES. אחיות התאומות כוכבות העל טיה ותמרה מאורי מככבות כמכשפות תאומות - twitches - שהופרדו בלידתן. ביום הולדתן ה-21, אלכס (טיה) וקמרין (תמרה) מתאחדות ומגלות שהכוחות הבלתי רגילים שלהן מוכפלים בכוחם כשהן עובדות ביחד. תנו לעצמכם להיסחף תחת הכישוף שלהן כשהן מפעילות את הקסם שלהן כדי להציל את כל מי שהן אוהבות ומגשימות את הייעוד שלהן. קדימה תאומות מכושפות!