תזרמו עם זה
הסדרה מצולמת בפני קהל, "תזרמו עם זה" משלבת קומדיית אלתורים עם תסריט סיטקום משפחתי המאפשר לקהל באולפן את לבחור מה קורה בסצנה הבאה!
הסדרה מצולמת בפני קהל, "תזרמו עם זה" משלבת קומדיית אלתורים עם תסריט סיטקום משפחתי המאפשר לקהל באולפן את לבחור מה קורה בסצנה הבאה! עקבו אחר משפחת בנט-בלאט הטרייה, אחר בלייר ואוון - שני אחים חורגים בתחילת גיל ההתבגרות והוריהם רייצ'ל וביירון - כשהם מנווטים בחיי המשפחה היומיומיים תוך איזון בין משק בית של אישיות מנוגדות. במהלך הסדרה, חברי משפחת בנט-בלאט, והשחקנים המשחקים את תפקידיהם, לוקחים את כל מה שהחיים (והקהל באולפן) זורקים לעברם... והם פשוט "זורמים עם זה"!