המתקפה של ג'ק ג'ק
קרי הבייביסיטרית חושבת שצפוי לה לילה שגרתי עם ג'ק-ג'ק הקטן. אך היא תופתע לגלות מה בן משפחת פאר הצעיר ביותר מתכנן!
קרי הבייביסיטרית חושבת שצפוי לה לילה שגרתי עם ג'ק-ג'ק הקטן. היא מתכננת להעניק גירוי נוירולוגי מרגיע בליווי מוזיקה שלווה לג'ק-ג'ק הקטן, הצעיר מבני משפחת פאר המדהימה. אך היא תופתע לגלות שג'ק-ג'ק ילמד אותה דבר או שניים אודות תינוקות בעלי "צרכים מיוחדים". נאמנה למילתה, קרי מוכיחה שהיא מסוגלת להתמודד עם כל שג'ק-ג'ק יפיל עליה, גם אם בקושי. ואילו ג'ק-ג'י מוכיח שהאזנה למוצרט באמת הופכת תינוקות לחכמים יותר.