אחרי שמלכת הלבבות מבצעת הפיכה באורדון, בתה המרדנית רד ובתה הפרפקציוניסטית של סינדרלה, קלואי, חוברות יחד וחוזרות בזמן כדי לנסות לתקן את האירוע הטראומטי שהוליך את אימה של רד במורד המסלול המרושע שלה.
המנהלת הנוכחית של אקדמיית אורדון, הילדה הרשעית לשעבר אומה, שולחת הזמנה לבית הספר לילדה רשעית אחרת, רד, הבת המרדנית של מלכת הלבבות העריצה מארץ הפלאות. מלכת הלבבות נוטרת טינה ארוכת שנים לאורדון, במיוחד לסינדרלה, ומנצלת את ההזדמנות לנקום כשהיא מביאה את בתה לבית הספר. כשמלכת הלבבות מבצעת הפיכה באורדון, על רד לחבור לבתה הפרפקציוניסטית של סינדרלה, קלואי, בעודן חוזרות בזמן כדי לנסות לתקן אירוע טראומטי שהוליך את מלכת הלבבות הצעירה במורד מסלולה המרושע.