היורשים/זומבים עולמות מתנגשים: הופעה מיוחדת
היכנסו אל העולמות של "זומבים" ו"היורשים" במופע ענק וחסר תקדים המפגיש לראשונה את צוותי השחקנים על במה אחת. בכיכובם של מאליה בייקר, מלאקיי ברטון, קיילי קנטרל, ג'ושוע קולי, מקונן נייף, דארה רניי ופרייה סקיי, לצד אורחים מיוחדים כמו ריטה אורה, מיילו מנהיים, מג דונלי, ליאמני סגורה ועוד.
היכנסו אל העולמות של "זומבים" ו"היורשים" במופע ענק וחסר תקדים המפגיש לראשונה את צוותי השחקנים על במה אחת. בכיכובם של מאליה בייקר, מלאקיי ברטון, קיילי קנטרל, ג'ושוע קולי, מקונן נייף, דארה רניי ופרייה סקיי, לצד אורחים מיוחדים כמו ריטה אורה, מיילו מנהיים, מג דונלי, ליאמני סגורה ועוד. חוויית ההופעה החיה הזו מעניקה לכם מקום בשורה הראשונה של החגיגה המוזיקלית של העולמות, הדמויות והשירים משני הלהיטים הצבעוניים האלה.