הקנגורו של מיקי
מיקי ופלוטו מזנקים לפעולה כאשר ידיד אוסטרלי שולח להם קנגורו מתאגרפת יחד עם בנה. בהתחלה פלוטו זועם לאחר שהאורחים הורסים את המלונה החדשה שלו ואוכלים לו את האוכל, אך מיקי מקבל בברכה שותפה לאימוני אגרוף. סוף טוב, הכול טוב, והם נאספים יחד כמשפחה מורחבת יוצאת דופן.