האחיינים של דונלד דאק
דונלד מנסה להשתמש בפסיכולוגיה לילדים (בעזרת ספר בשם "אימון ילדים מודרני") על שלושת אחייניו שבאו לביקור – יואי, דואי ולואי – שאוהבים לעשות בלגן ולשגע את דוד דונלד המסכן. לספר יש השפעה מועטה על שלישיית עושי הצרות, שעושים שמות בדונלד ובביתו.