כריש נגד טונה
צפו בהתנגשות של ענקי האוקיינוס בשדות הקרב התכולים של האי אסנשן. מהירים, חזקים וציידים מדהימים, אבל מי ינצח?
צפו בהתנגשות של ענקי האוקיינוס בשדות הקרב התכולים של האי אסנשן. שניהם טורפי על, אך עבור כרישי המאקו והטיגריס, הטונה הזהובה היא הפרס האולטימטיבי. לעיתים קרובות הטונה מהירה יותר, חזקה יותר וגדולה יותר מהכרישים, ומשקלה מגיע ליותר מ-250 ק"ג. כל כריש שצד את החיות האלה צריך להיות בעל כוח רב, חכם במיוחד, או שניהם! אבל כששחקן שלישי נכנס למשחק, המאזניים נוטים לצד אחד. מי ינצח?