כרישים מול גולשים
הסרט "כרישים מול גולשים" מבקר באתרי גלישה שורצי כרישים ברחבי העולם כדי לשחזר כמה ממפגשי הכרישים והגולשים המזעזעים ביותר.
מספר התקפות הכרישים ברחבי העולם עולה, ו"כרישים מול גולשים" מבקר באתרי גלישה שורצי כרישים ברחבי העולם כדי לשחזר כמה ממפגשי הכרישים והגולשים המזעזעים ביותר באמצעות מפגשים מדהימים שנתפסו במצלמה וראיונות עם הקורבנות. עם הסברים מפי הביולוגים הימיים ריאן ג'ונסון וד"ר סטיבן קג'וירה, פרק הספיישל מנסה לענות אחת ולתמיד על השאלה: אנחנו באמת בסכנה?